Samoświadomość celem samodoskonalenia

Dowiedz się, jak zwiększyć samoświadomość

Bez względu na to, jakiego rodzaju terapeuty w programie można skonsultować się rozwiązać problemy emocjonalne lub psychiczne, jest to miejsce, gdzie będą się wszystko zaczęło: samoświadomość. Podczas gdy terapeuta będzie prawdopodobnie zrobić coś w rodzaju wdzięczności dla nich lepiej zrozumieć problem, następnym krokiem jest prawie zawsze, aby pomóc Ci zwiększyć świadomość problemu.

W zależności od tego, gdzie szukasz pomocy, zostanie skierowany do zwrócenia uwagi na jedną lub więcej z następujących obszarów:

Odczucia: Obejmuje wszystkie doznania w organizmie, takie jak napięcie mięśni w ramiona, wzrost ciepła w twarz i ubijaniu w żołądku.

Myśli: Wiąże się to ze świadomości myśli, które przechodzą przez twój umysł, konkretnych przekonań, które kierują swoje myśli, a sposób w jaki mówisz do siebie.

Emocje: Wiele osób walczyć będzie w stanie zidentyfikować ich szczególne emocje. Należy wziąć pod uwagę, czy masz tendencję polegać na ogólnych etykiet, takich jak zaburzenia, a nie zły lub bólu. Podczas znakowania swoich emocji, zachęcając, aby być bardziej precyzyjnym. (Może się okazać, że warto skonsultować listę emocji, które można znaleźć za pomocą wyszukiwarki.)

Wzory: To odnosi się do modeli, które obecnie występują między swoich uczuć, myśli i emocji. Odnosi się również do modeli, które można zobaczyć za pośrednictwem swojego życia. Modele te mogą pomóc lepiej zrozumieć, dlaczego robisz to, co robisz.

Niezależnie szczególności walka, zwracać uwagę na tych obszarach. Możesz nawet chcesz zachować dzienne w każdym z nich na tydzień lub dwa. Następnie sprawdzić, co masz napisane. Czy zauważyliście, ze względu na swoje zmagania? Czy są obszary, gdzie masz mniej samoświadomość? Jeśli tak, przejdź do dziennika w tych obszarach, w szczególności, aż poczujesz, że można osiągnąć lepsze zrozumienie siebie.

Na przykład, można zauważyć, że organizm staje się napięta (uczucie) po Twój partner traktuje Cię niesprawiedliwie (myśli), pozostawiając uczucie niego zła (emocji). Z dalszego zalogowaniu (a może rozmawiać z ludźmi, którym ufasz), można zauważyć, że w celu uniknięcia konfrontacji zwykle, bo boisz się, że jest na ciebie zły. Możesz mieć świadomość, że tego typu sytuacje doprowadziły do ​​napięć zbudować ze swoim partnerem, dopóki nie mogą zawierać go, i eksplodować. Można też sobie sprawę, że ten model jest ten, który doprowadził do poprzednich związków zakończony.

Twoim celem jest zdobycie jak najwięcej wiedzy, jak można wczuć się w swoich zmaganiach i współczucie dla nich. Na przykład, po przypominając serię eksperymentów z czują się opuszczeni, można zrozumieć i współczucie dla strachu przed swoim partnerem, aby być na ciebie zła, a może zostawię. To może pomóc Ci być dla siebie łagodny zachęcając was pokonać ten strach. Trzymając ten poziom zrozumienia samych siebie i poczucie współczucia, jesteś gotowy do pracy konstruktywnie, aby poprawić swoje życie!

Szybki Kontakt

Psycholog psychoterapeuta Warszawa
ul. Małego Franka 12
01-445 Warszawa

Mail: kontakt@psycholog-psychoterapia-warszawa.pl
Telefon: 22 655 11 11