Pokonać wypalenie przez co więcej czasu dla działalność i osób, które mają największe znaczenie dla Ciebie

Naglowek strony podstrona: 2

Pokonać wypalenie przez co więcej czasu dla działalność i osób, które mają największe znaczenie dla Ciebie.

Jeżeli okaże się trudniejsze niż kiedykolwiek, aby połączyć wymagania swojej pracy i resztę swojego życia, nie jesteś sam.

Wiele osób, umieszczone w dodatkowych godzinach, lub za pomocą swoich smartfonów być na dyżurze, gdy nie są fizycznie w pracy.

"Wiele osób mających trudności ze znalezieniem równowagi w życiu, bo nie było obniżenie lub zwolnienie z pracy, gdzie pracują. Boją się tego, co może stać się z nimi, więc włożyli więcej godzin", mówi psycholog Robert Brooks, Ph.D. , współautor The Power of Resilience: osiągnięcia równowagi, zaufania i osobistej mocy w swoim życiu.

"Ale nawet jeśli nie mają zbyt wiele kontroli nad godzin trzeba pracować, można zadać sobie pytanie: Jakie są inne sposoby, że mam więcej radości w moim życiu", mówi Brooks. "Skup swój czas i uwagę na rzeczy, które można kontrolować."

1. Budowanie przestojów w harmonogramie.

Kiedy planujesz swój tydzień, to punkt, aby zaplanować czas z rodziną i przyjaciółmi, a działania, które pomogą Ci naładować baterie.

Jeśli data noc z małżonkiem lub rocznicowym meczu z przyjaciółmi na kalendarzu, będziesz miał coś do oczekujemy i dodatkową zachętę do zarządzania czasem, więc nie musisz zrezygnować.

"To pomaga być aktywne na temat planowania," mówi Laura Stack ekspertem produktywność i autor w Denver superkompetentnych: Sześć kluczy do wykonywania w swoim produkcyjnym Best. "Kiedy idę z moimi koleżankami, wołamy naszych telefonów komórkowych i noc, aby umieścić inne dziewczyny na kalendarz na miesiąc później."

Stos planuje również do pracy z rodziną, jak pójście do kina czy parku w każdą niedzielę. "Robimy to, bo jeśli nie ma nic na harmonogram, czas ma tendencję do zmarnowane i wyjście może zakończyć się bez nas spędzać czas razem," mówi.

Michael Neithardt, aktor i producent reklam telewizyjnych w Nowym Jorku budzi się 3 godziny, zanim on musi iść do pracy, aby mógł pobiegać i spędzić trochę czasu z żoną i dzieckiem.

"Wielu z moich znajomych mają tendencję, aby się obudzić, prysznic i iść prosto do pracy. I często skarżą się, nie mając nic do roboty," mówi. "Wierzę, że jeśli mogę dostać te 3 rano, mam bardziej produktywne i spokojny czas. Jestem pewien, że potrafi odróżnić, kiedy nie mam."

2. Działalność upadku, że SAP swój czas i energię.

"Wiele osób spędza czas na działalność lub osób, które nie dodają wartości - na przykład spędzać zbyt dużo czasu w pracy z kolegą, który jest stale odpowietrzania i plotek", mówi Marilyn Puder-York, Ph.D., psycholog i trener w Nowym Jorku Connecticut.

Jej rady: Podsumowania działań, które nie zwiększają swojej kariery i życia prywatnego, a także zminimalizować czas poświęcany na nich.

Może nawet być w stanie wyjść z pracy wcześniej, jeśli dokonać świadomego wysiłku, aby ograniczyć czas poświęcany na internetowych i społecznościowych stron, rozmowy osobiste lub sprawdzić swoje konto bankowe. "Często się wciągnąć w tych nawyków, które czynią nas mniej skuteczne, nie wiedząc o tym", mówi stosu.

3. Sprawdź swoje zamówienia.

Zastanów się, czy możesz outsourcing któregokolwiek z czasu spędzonego w pracach domowych i sprawunki.

Można zamówić produkty online z dostawą? Zatrudnić dziecko na ulicy, aby kosić trawnik? Zadaj swoje pranie chemiczne zabierani i odpadły w domu lub w biurze? Książka Marka online, więc nie trzeba iść na pocztę? Nawet jeśli jesteś na napięty budżet, może się okazać, że czas zaoszczędzisz będzie konieczne.

Stos sugeruje również usługi handlowe z przyjaciółmi. Oferta zrobić zadania, które lubisz lub masz zamiar zrobić tak.

"Możesz dzielić opiekę nad dziećmi usługi ogrodnicze", mówi stosu. "Jeśli lubisz gotować, można przygotować i zamrozić kilka dań i dać je do znajomego w zamian do owijania prezenty z wakacji."

4. Przenieś.

Trudno jest znaleźć czas na ćwiczenia, gdy masz harmonogram tłoczne, ale ostatecznie może pomóc zrobić więcej, zwiększając poziom energii i zdolność koncentracji.

"Badania pokazują, ćwiczenia mogą pomóc Ci być bardziej czujni," mówi Brooks. "I zauważyłem, że gdy nie korzystają, ponieważ staram się wycisnąć w innym pół godziny pisania, nie czuję się jak pogotowiu."

Samantha Harris, prawnik, który pracuje dla organizacji non-profit w Filadelfii, idzie do swojego siłowni 2 lub 3 rano na tydzień przed budzi się jej rodzina. "To był prawdziwy zastrzyk w kategoriach, co czuję do końca dnia," mówi. "Czuję, że moja głowa jest wyraźniejszy, a ja byłem trochę czasu dla siebie."

5. Pamiętaj, że trochę relaksu przechodzi długą drogę.

Nie myśl, że trzeba dokonać dużych zmian, aby zwiększyć równowagę w swoim życiu. Brooks zaleca ustawienie realistyczne cele, jak wychodząc z biura wcześnie jedną noc w tygodniu.

"Powoli budować więcej działań w harmonogramie, które są dla Ciebie ważne," mówi. "Być może można rozpocząć, spędzając godziny w tygodniu dla stolarki hobby, lub planuje weekend ze współmałżonkiem raz w roku."

Szybki Kontakt

Psycholog psychoterapeuta Warszawa
ul. Małego Franka 12
01-445 Warszawa

Mail: kontakt@psycholog-psychoterapia-warszawa.pl
Telefon: 22 655 11 11